Гарантійне обслуговування
Усі товари, що представлені в нашому
каталозі мають гарантію від виробника. Це означає, що виробник гарантує
належну якість своєї продукції та відповідність її заявленим характеристикам.
Зверніть увагу! Інколи виробники оновлюють
характеристики своїх товарів, але не попереджають про ці зміни заздалегідь.
Тому може виникнути ситуація невідповідності характеристик товару в описі
на сайті фактичним характеристикам товару. У цьому разі ми без проблем приймемо
від вас повернення товару належної якості за умови його не використання та
збереження пакування, маркування, тощо. Така ситуація не розцінюється як брак
чи неналежна якість товару. Зі свого боку ми постійно оновлюємо інформацію про
товари, перевіряючи її на відповідність дійсності, тому робимо все від нас
залежне для забезпечення клієнтів правдивою інформацією про товари.
Гарантія виробника діє на будь-який
виробничий брак, який є істотним недоліком, тобто унеможливлює безпечне та
відповідне використання товару клієнтом.
Строк гарантійного обслуговування —
зазначається на сторінці товару, окремо для кожного товару.
Гарантія виробника не діє на:
- Природний знос виробу в процесі
експлуатації
- Вигоряння тканин під УФ-променями
- Пошкодження, отримані в результаті
неправильного використання, догляду або зберігання виробу з вини користувача
або від дій третіх осіб
- Механічні пошкодження (порізи,
подряпини, проколи), отримані в процесі експлуатації виробу
- Хімічні пошкодження у разі використання
не відповідних засобів для прання/чищення та догляду
- Температурні пошкодження, отримані з вини
користувача
Аби уникнути проблем з товаром, які не
покриваються гарантією, рекомендуємо ознайомитися з правилами
експлуатації, догляду та зберігання товарів - ДО ТОГО як почати
користуватися товаром!
Гарантійне обслуговування клієнтів забезпечується шляхом:
- безоплатного ремонту у строк не більше 14
днів
- заміни товару на такий самий новий або на
аналогічний
- повернення коштів за товар невідповідної
якості у разі неможливості ремонту або заміни товару
Нагадуємо, що, нажаль, виробничий брак
можливий у будь-якого виробника, тому, будь ласка, уважно огляньте новий
товар після отримання на предмет видимих дефектів та у разі виявлення
таких — будь ласка, не використовуйте товар — одразу зверніться до
нас.
Порядок дій для оформлення рекламації:
- Заповніть коротку форму (нижче на сторінці)
- Наш менеджер зв’яжеться з вами протягом
робочого дня.
- Підготуйте товар у повній комплектації
разом з оригінальним пакуванням
- Відправте товар «Новою Поштою» на адресу,
яку отримаєте у Viber/Telegram.
Увага! Оплата послуг доставки за рахунок Покупця. У разі підтвердження гарантійного випадку оплату послуг доставки буде відшкодовано. - Ми якнайшвидже заберемо товар з пошти та
передамо його у відділ гарантійного ослуговування.
- Протягом 3-х робочих днів ми зв'яжемося з
вами для узгодження подальшого вирішення проблеми.