Легенди не народжуються; вони формуються часом, доки настане їх час формувати час у свою чергу. Вони не живуть міфами, вони створюють їх і залишають після себе поважну спадщину. 1966 року в Детройті, штат Мічиган, було закладено наріжний камінь для ще однієї ікони. В епіцентрі автомобільної промисловості США численні автомобілі вбачають світло. Багато хто з них є звичайними автомобілями, в той час як інші є ексклюзивними обраними. Chevrolet Camaro спочатку був розроблений як так званий Pony Car, який був призначений насамперед для молодих груп покупців. Компактний, спортивний та доступний – купе було опорою для молоді. Успіх не змусив на себе довго чекати. З 1966 по 1969 рік з конвеєра зійшло близько 700 000 моделей Camaro з 12 різними варіантами двигунів. У 1969 році був представлений останній Camaro першого покоління - Z28. Знавці вважають цю модель однією з найкращих із усіх серій. Масивний двигун V8 small block потужністю 216 кВт (290 к. с.) та спеціальний пакет продуктивності вивели Camaro Z28 до елітної ліги маслкарів. Не можна заперечувати і ДНК автоспорту у цьому бажаному колекційному екземплярі. Використовуваний двигун - це урізана версія успішного та багато прикрашеного Penske Camaro із гоночної серії SCAA Trans AM.
Boker цитує дизайн Camaro Z28 та відроджує легенду. Результат – більше, ніж просто ніж. Ставлення до життя, гідна подорож з булькаючим звуком двигуна V8, здавалося б, нескінченному шосе, ніжні промені сонячного світла, що пронизують каньйон і зігрівають душу. Незабутні моменти без повсякденного життя – як і незвичайний Boker 1969 Z28-Damascus. У співпраці з італійським дизайнером Томмазо Румічі створили унікальний «muscle knife», який поєднує в собі відмінні риси характеру Camaro Z28 за формою та міцністю. Елегантний дамаський меч drop-point, викутий вручну Чадом Ніколсом з 80 шарами у візерунку «Tread», нагадує про похилий капот індуктивного капота м'язів-кара. Для цієї мети були використані частини верхнього А-подібного важеля Camaro для леза, яке плавно відкривається синім штифтом для великого пальця, в той час як ріжучий замок з нержавіючої сталі надійно фіксує ніж на місці. На основі колірного аналізу оригінальної моделі спеціально для Boker було створено тонко налаштоване лакове оздоблення в кольорі Le Mans Blue, яке інтерпретує лінії кузова в ностальгічному ключі і додає захоплюючі деталі. Нотчбек, невеликий задній спойлер та повітрозабірники у вигляді зябер на задніх крилах були чудово інтегровані в ніж. Гвинт осі леза з любов'ю натхнен дисками, які часто використовуються на м'язах, тоді як прямолінійний затискач з нержавіючої сталі, фрезерований з цільного шматка, нагадує хромовані дверні ручки. У комплект поставки входить високоякісний плаваючий дисплей, великий момент, що крутить, і легкий бриз у волоссі. Виготовлено вручну на мануфактурі Boker у Золінгені.