Messerschmitt Bf 109 випускався з 1935 року і з виробництвом близько 33 000 літаків є наймасовішим винищувачем в історії авіації. Офіційно позначення типу Bf 109 ніколи не змінювалося навіть після того, як BFW була перейменована в Messerschmitt AG. Однак, оскільки всі типи літаків, розроблені Messerschmitt пізніше, отримали абревіатуру моделі ME, назва ME 109 також закріпилася в суспільній свідомості для Bf 109. У 1930-х роках він ознаменував собою крок до нового покоління винищувачів з низькорозташованим крилом, закритою кабіною шасі та суцільнометалевою конструкцією крил та фюзеляжу. Ця нова конструкція витримувала набагато більші навантаження, ніж полотняні трубчасті конструкції, які були поширені до того часу, які також мали нестачу у вигляді величезного опору повітря через необхідний поперечний розкос. В результаті більш компактна та стійка конструкція Messerschmitt дозволяла розвивати вищі швидкості з меншим радіусом під час поворотів та пікірування, що було так важливо для льотчиків-винищувачів. Bf 109 був озброєний двома 20-мм кулеметами MG FF у крилах та двома 7,92-мм кулеметами MG 17. Останні встановлювалися прямо перед пілотом і з'єднувалися через переривник з валом гвинта двигуна Daimler V12 потужністю 1000 л. с. Таким чином, кулемети могли стріляти по круговій траєкторії гвинта, що обертається, не вражаючи лопаті гвинта, що обертається. Таким чином, кулемети були дуже близько до лінії огляду пілота. Сидіння пілота було обшите сталлю всередині фюзеляжу, щоб захистити його від вогню супротивника.
Сталь, яку заводу вдалося отримати для проекту Damascus, було отримано від Messerschmitt Bf 109 серії E, збитого винищувачем Supermarine Spitfire Королівських ВПС у 1940 році під час Битви за Британію неподалік села Ешфорд у британському графстві Кент. Конкретними деталями є задня пластина сталевого сидіння пілота та підшипникова втулка валу гвинта. Вони виковані Чадом Ніколсом у високовуглецевому, високообробленому 80-шаровому Damascus.
Boker Plus ME 109 Damascus успадкував численні елементи дизайну легендарного Messerschmitt. Отвір у задній частині основи леза має безпомилкову форму кабіни пілота і видно, коли ніж закритий та відкритий. Складки в листовому металі капота двигуна, як поглиблення осей ствола двох MG 17, утворюють шаблон для schor на кінчику леза. Фліппер позначає колесо шасі, що забирається. Для передньої оболонки з вуглецевого волокна було обрано матеріал Toxic Storm від виробника Fatcarbon Materials у кольорах зелений, чорний та жовтий. Колірна гама заснована на характерному камуфляжному забарвленні Bf 109 із зеленувато-сірою підкладкою та жовтою передньою частиною фюзеляжу. Протилежна сторона має титановий фреймлок із ретельно інтегрованою карбідною контактною поверхнею. Гарно оформлений і ретельно інтегрований затискач дозволяє носити Boker Plus ME 109 вістрям праворуч. Постачається з високоякісним футляром для зберігання та сертифікатом справжності.