Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете обміняти на інший або повернути товар відповідної якості у разі, якщо придбаний товар не задовільнив вас з будь-яких причин.
Увага! Якщо ви виявили недоліки у товару (товар невідповідної якості) — зверніться до нас з приводу гарантійного обслуговування.
Строк на обмін/повернення товару: 14 календарних днів, що рахуються з дня, наступного від дня отримання товару.
На повернення/обмін приймаються виключно:
- Нові товари, які не були у використанні
- Товари зі збереженим товарним виглядом, пакуванням, етикетками, ярликами, пломбами виробника
- Товари у повній комплектації
Зверніть увагу, відповідно за ЗУ «Про захист прав споживачів», обміну та поверненню не підлягають:
- Рукавички
- Натільна та спідня білизна (в тому числі термобілизна)
- Шкарпетки
- Косметична продукція (креми, засоби для догляду)
- Товари в аерозольному пакуванні (спреї для захисту від комах, засоби для просочення та догляду за одягом, спорядженням, взуттям)
- Засоби особистої гігієни
- Спальні мішки та куртки з утеплювачем з натурального пуху, або комбінації натурального пуху та синтетики
- Товари на відріз (мотузки, гумки/резинки)
- Газові балони
- Туристична їжа
- Ознайомитися з повним переліком товарів, що не підлягають обміну/поверненню можна за посиланням.
Порядок дій покупця для оформлення обміну/повернення:
- Заповніть коротку форму (нижче на сторінці).
- Наш менеджер зв’яжеться з вами протягом робочого дня.
- Підготуйте товар у повній комплектації разом з оригінальним пакуванням.
- Відправте товар «Новою Поштою» на адресу, яку отримаєте у Viber/Telegram.
Увага! Оплата послуг доставки за рахунок Покупця. - Ми якнайшвидше заберемо товар з пошти та перевіримо його на відповідність вимогам, зазначеним вище.
- Протягом 3-х робочих днів менеджер зв'яжеться з вами для узгодження подальшого вирішення питання обміну/повернення.