Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете обміняти на інший або повернути товар відповідної якості у разі, якщо придбаний товар не задовільнив вас з будь-яких причин.

Увага! Якщо ви виявили недоліки у товару (товар невідповідної якості) — зверніться до нас з приводу гарантійного обслуговування.

Строк на обмін/повернення товару: 14 календарних днів, що рахуються з дня, наступного від дня отримання товару.

На повернення/обмін приймаються виключно:

  • Нові товари, які не були у використанні
  • Товари зі збереженим товарним виглядом, пакуванням, етикетками, ярликами, пломбами виробника
  • Товари у повній комплектації

Зверніть увагу, відповідно за ЗУ «Про захист прав споживачів», обміну та поверненню не підлягають:

  • Рукавички
  • Натільна та спідня білизна (в тому числі термобілизна)
  • Шкарпетки
  • Косметична продукція (креми, засоби для догляду)
  • Товари в аерозольному пакуванні (спреї для захисту від комах, засоби для просочення та догляду за одягом, спорядженням, взуттям)
  • Засоби особистої гігієни
  • Спальні мішки та куртки з утеплювачем з натурального пуху, або комбінації натурального пуху та синтетики
  • Товари на відріз (мотузки, гумки/резинки)
  • Газові балони
  • Туристична їжа
  • Ознайомитися з повним переліком товарів, що не підлягають обміну/поверненню можна за посиланням.

Порядок дій покупця для оформлення обміну/повернення:

  1. Заповніть коротку форму (нижче на сторінці).
  2. Наш менеджер зв’яжеться з вами протягом робочого дня.
  3. Підготуйте товар у повній комплектації разом з оригінальним пакуванням.
  4. Відправте товар «Новою Поштою» на адресу, яку отримаєте у Viber/Telegram.
    Увага! Оплата послуг доставки за рахунок Покупця.
  5. Ми якнайшвидше заберемо товар з пошти та перевіримо його на відповідність вимогам, зазначеним вище.
  6. Протягом 3-х робочих днів менеджер зв'яжеться з вами для узгодження подальшого вирішення питання обміну/повернення.

Залишити заявку на Обмін/повернення товару